tirsdag 17. mars 2009

Dette gjør meg glad i dag


Er hjemme og jobber i dag, siden kontoret mitt på skolen ikke har kommet i orden ennå. Det blåser ute, og været virker litt skisofrent, grått på den ene siden av byen og blått på den andre. Det virker som en viss vårstemning sprer seg. Deilig.


Deilig å sitte på toppen av verden og se livet gå sin gang foran seg. Her bygges det.


Solen lyser opp store Lungegårdsvann og er nesten blendende..


Dette beltet er så utrolig fint, og gjør meg glad, var ute en tur i går, og la opp antrekket rundt elefanten, svart strikkekjole rosa skjerf og elefant.


Og mine nye nydelige sko. Hurra for skattene jeg fant i Berlin

Ellers har jeg lyst til å gjøre noe med håret.. har jo gått gjennom endel forandringer i det siste, og kjenner på behovet for ytre endring. Noen gode forslag til ny sveis?

3 kommentarer:

  1. ååå den utsikten er verdt mye på spiriten!

    Skulle gjerne hengt med ut sammen med kjolen, beltet og skoene!
    Ny sveis... hm... Hva med å få litt liv i håret, en moderat utgave av Farrah fawcett...
    Husker du da du kom og hentet meg fra flybussen sist jeg var på besøk, i grønn japanjakke. vi gikk og spiste på supeteria, eller var det gangen før.. Da var du helt smashings! Ser det helt klart for meg!

    SvarSlett
  2. Å! jeg fikk lagt inn en kommentar! (ser rett inn i kamera)

    SvarSlett
  3. trenger litt liv i håret ja, det var en god ide!

    SvarSlett