søndag 25. oktober 2009

nye ting å ta på seg...

Hadde meg en finfin tur til lysenes by, og jammen ble det ikke tid til litt shopping også, de 2ndhand butikkene vi hamstret opp på sist, er like fulle av skatter, har blitt litt mer kresen på stoffer og sånt, prøver å finne i bomull, denne gangen fant jeg en i silke.. et funn, kan bli en ny yndling..


nye sko


kjole, ny yndlings..?


fint høstmønster


solid strikkejakke, tenkte mest til bruk på atelieret for å slippe å fryse der


kjole i fløyel, også i et slags høsttema




grønn kjole, med blommer, her ser den litt svart ut i bunnen, men i virkeligheten er den mye grønnere, den har et underskjørt under som jeg tror jeg skal ta bort, tror den vil sitte bedre uten faktisk




noe pinlig posering her... he he


silkekjole(!!!!) til 10 euro, fine blader på den også,




armbånd for å minne meg om fine tider i en fin by..


litt påfyll på sminke, det går mye i rosa øyeskygge for tida


ny jakke, her med hetta på


står i fin stil med paljettlua jeg kjøpte i sommer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar