lørdag 14. november 2009

I natt...

Drømte jeg skulle ta taxi hjem fra byen, da jeg var i den røde taxien på vei opp mot st haugen, kjørte plutselig den kinesiske sjåføren den helt andre veien, jeg sa, Snu! dette er feil! men han bare kjørte fortere og fortere. Tilslutt stoppet han ved et mørkt sted og sa, ja bare gå av da. Jeg var i en liten kjole og nektet, da la han seg i 140 Km/t utover mot Drammen. Jeg Måtte komme meg vekk og sparket i tak og vegger og fikk tilslutt sparket opp døra. ropte og gjorde "call me" tegn m desperat uttrykk til de som kjørte forbi. Det var noen som så dette og de fikk omringet og stoppet bilen. jeg la han straks i en head-lock og med armen bøyd opp bak ryggen. De andre ville tilkalle politiet men jeg forsto da at han var illegal innvandrer og sikkert hadde jobbet veldig hardt med å komme seg inn i landet. Jeg syntes plutselig veldig synd på han og lot han gå.

Litt klar, føler behov for å "arrestere folk" for tiden. Skrive leserinnlegg osv... just let it go...

Drømte så jeg var på en buddhist leir. Der var det et kult par som hadde kjøpt et munketeppe med store pom pom rosetter på, i alle tenkelige pastellfarger. Jeg tenkte, ja det var et slikt teppe jeg skulle kjøpt. Jeg hadde kjøpt et ordentlig teppe, et slik som en av de andre munkene hadde. Det hadde jeg forsikret meg om. Klar!

Drømte så jeg var og skulle kjøpe julegaver til frans, max og klara. Gikk i en lekebutikk med svært glissent utvalg. Lekene var ikke helt i orden heller. Så ut av vinduet i det jeg gikk opp på loftet i butikken, og der så jeg at hele taket på nabohuset/bygården var dekket av en katt. eller flere katter, men det var bare et kjempestort hode med lysende øyne og inne i de øynene så det ut som det snurret rundt en liten blå jordklode med skyer rundt. Jøss tenkte jeg, dette skulle de ha sett! Så gikk jeg stigen ned igjen. gjennom butikken, som var i Bodø, og ut for å lete etter gaver.

Hm litt klar... Kanskje de skal få gaver fra mitt eget hode i år... :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar