torsdag 9. september 2010

selv-angivelse, bokstavlig talt

Derfor rydding på loftet!

resultat:
8 sekker søppel
4 sekker klær som jeg har vokst i fra.
Så har kalt inn styrkene til kaffe, vafler (m multesyltetøy fra finnmark) og kjole bonanza her på søndag!

Aaaahhhh renselse!

Da jeg satt der i skrotet som var spredt utover for å få bedre oversikt, m pelslua på hodet, fikk jeg endelig sjangsen til å hilse på det nyinnflyttede regnskapsparret fra fjerde, på 27 år ..... Jeg så ut som en av de skumle i programmene på Oprah om samlere. De spurte om alt hadde vært inne i skapet, og jeg sa at mye var ex kjærestens.... ha ha, det var jo ren løgn, men tenkte det ville virke dempende... men så ikke helt sånn ut...

he he he hadde på P2 som på dette tidspunktet hadde gått over til samiradio... "du har jo en katt der oppe og" var det siste de sa før de forlot meg og Blommi som satt på en av bjelkene under taket...

Kjellerboden neste.... eller, det får vel bli under Moms oppgjøret...

1 kommentar:

  1. ha ha ha jeg ler meg i hjel... for et syn, du er den gale naboen med katt... men blir bra med kjolesalg skulle ønske jeg kunne komme!

    SvarSlett