torsdag 15. januar 2009

kan det være samvittigheten..

Kaffe fra seven, så fintuning av printet i hele dag!
Var ute for å se på et studio v elva, kanskje litt for stort, dyrt og utenfor allfarvei, men det bruste hm... Skal sette opp et budsjett og se om det kan gå.

I morgen kommer kjøkken og bad mennene på befaring. Planene ser svært lovende ut! Skal bli deilig å få det i orden!

Drømte om to tivoli-radioer som jeg hadde fått (fikk en rød i julegave), jeg tenkte at det var jo litt mye, men jeg kunne kanskje bruke dem til hver sin kanal...og så masse kinesere som demonstrerte. Jeg satt i en passerende bil. En av kineserene hadde på seg en svært skitten hatt, han sa; jeg har jobbet utrolig masse i mitt liv, og aldri hatt mulighet for å vaske klær.

1 kommentar:

  1. så bra, høres ut som en konstruktiv dag. drømmen - et tegn til deg selv på hvor heldig du er? klarer ikke å huske noe jeg drømte i natt, men har kraftige innsovingsproblemer, hjernen på høygir i det klokken passerer midnatt..

    SvarSlett