torsdag 7. mai 2009

i natt

Drømte jeg skulle sjøsette en båt, bare at det var et gigantisk skip, altså dobbelt så stort som et skip siden hele kjølen også var på land. Jeg sto øverst i skipperhuset på båten sammen med Jarl Andersen. 
Vi og skipet står på toppen av en bakke rett ved kai kanten. (Jeg hadde kjørt ned bakken på snowboard før, og da gikk det lett, da var Mira Craig og Christopher Falck med, vi hadde en butikk sammen og nå hadde jeg sagt at jeg ville ha en halv dag fri. De var svært usikre på om det gikk, men det viste seg at jeg hadde jobbet mest av alle og kunne derfor ta meg masse fri). Vel, tilbake til båten. Jeg setter den i gang og den begynner å gli, siden vi er svært høyt oppe kan vi ikke se vannet før vi er helt nær kanten, da roper Jarl Andersen ståååÅÅÅÅÅÅÅÅpp, men det er for sent... jeg får ikke stoppet skipet og ser at kaikanten ikke bare er full av folk på lørdags-shopping, men det ligger også endel båter i vannet. Jeg tenker.....dette får bare gå som det går.....du vet den følelsen før det smeller...... og vi deiser uti! 
Det gikk mirakuløst bra og jeg våkner.

1 kommentar:

  1. snakker om klar drøm.. da er det bare å sjøsette skuta, det går jo bra!

    SvarSlett